Utdragen flytt

Ett inre stresspåslag har resulterar i dålig sömn och fruktansvärd huvudvärk. Så totalt onödigt att stressa upp sig för småsaker, som tex denna flytt som blir så utdragen. På grund av att nya lgh var tvungen att få en total makeover. Vilket i sig är jätte bra. Men jag är så less på att bo i denna röra, att inte kunna flyttstäda ordentligt här. Jag hoppas på att kunna påbörja flytten till helgen men vågar väl egentligen inte hoppas på för mycket. Tar gärna emot en hjälpande hand i lute torkning av köksskåp osv... 
.
Självklart har Texas mående, oro och ledsamhet påverkat mig. Det har varit jobbiga veckor. Men jag tror (håll tummarna) vi kan börja ana ett litet ljus i mörkret. Imorse gick det bra, och den Texas som jag lämnade är på god väg att bli den Texas jag är van vid att lämna iväg på morgonen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0