Morgonmys

Vi är ganska nyss vakna här, jag har som alltid haft ganska jobbig natt mellan fredag-lördag. Förstår inte varför just den natten sällan låter mig sova ordentligt? Huvudvärken är här precis som de senaste veckorna. Vaknar ofta under natten av att huvudet värker och sen sitter det u till efter frukost. Ibland längre in på dagen. Det påverkar såklart mig.
Efter frukost åker vi med buss till Mariebo för att där möta Hana och vidare färd mot Skövde och badhus. Vi har aldrig varit där tidigare så det ska bli himla skoj!
.
Som en del av er vet fick mamma en hjärtinfarkt (tror läkaren iaf då alla symptom påvisade detta men prover såg normala ut?) för några veckor sen. Som om inte det vore nog har det nu konstaterats att hon har elakartad hudcancer, malignt melanom. Så nästa fredag ska hon sövas för att de ska kunna skära bort ännu mer i benet samt gå in i lymfkörtlar i ljumsken. Se om cancern spridit sig uppåt och till fler ställen i kroppen. Är så imponerad av mamma som med all denna skit orkar/ är så positiv! Jag som vanligtvis tänker katastroftankar har ändå lyckats smittas lite av hennes positivitet. Heja mami och heja vården! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0