Veckan

Så vad har hänt sen senast? Inte mycket utöver det vanliga i vardagen. Ledig måndag idag vilket gav möjlighet till sleepover hos våra goda vänner i Svenstorp. Det är så kul att se hur Texas & J nu kan ha utbyte av varandra i leken trots tre års skillnad. Det var ett väldigt trevligt och mysigt dygn. Var mest sugen på att åka direkt hem när vi klev på bussen men då det som sagt är måndag väntade familjefys på Friskis vid 17. Innan dess rev jag av ett intervallpass som fick mitt svett att flöda så att säga. Det gav mig ny energi. 7,5 km landade jag på. 
Ett mänskligt avtryck. 
.
Helgen för övrigt var härlig. Lugn och fin för bara oss. Vi behöver ibland bara vara vi på helgen även att jag verkligen älskar att umgås så älskar jag också bara att vara vi två här hemma. 
.
I fredags drog jag upp 90 kg. Filmade och usch vilken dålig teknik. Typ obefintlig. Jag vill så gärna upp på tresiffrigt och tror jag ändå har drt i mig då jag drog 1 x 3 på 90 kg (trots den urusla tekniken). Men så ger jag liksom upp. Innan jag ens provar. Positiva tankar, jag kan! Så nu laddar jag om några dagar och sen på det igen. Vet att man inte ska jännföra men det är så många som drar 100 kg + och kan dem så bör ju tusan jag kunna?!?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0