Snart helg

Ligger i Texas säng och lyssnar på saga. Har precis jobbat igenom vissa delar av kroppen med stretch och rörlighet. Förstår inte hur jag någonsin skulle kunna bli mer mjuk i kroppen. Tycker inte jag blir något alls mycket rörligare. Men positivt är väl iaf att jag inte blir stelare.
.
Texas hade klädsim idag, kul!! Simskolan har hjälpt hans vattenrädsla tycker jag. Skulle dock ta i om jag kallade honom ett "blötdjur". Vatten i ansiktet är fortfarande inte överdrivet spännande enligt T. 
.
Imorgon är det jobb några timmar sen blir det fredagsmys. Texas får sova på landet och jag kan njuta av lite egentid, storhandling och träning. Hmmmm, inget som någon höjer på ögonen över.. hihi. På lördag blir det kul, familjejympa först vid 10. Sen lopp runt Rocksjön med pappa (får se hur länge han springer i mitt tempo innan han drar iväg) sen lunch med mamma, pappa & T. Efter det drar vi till familjen Andersson. När jag fyllde år fick hag barnvaktspassning, bio + fika av E i present och nu äntligen ska vi njuta av egentid bara vi två. Texas blir som sagt kvar hemma hos resten av detas familj och lever life! Så lördagen är hjärtligt völkomen! Sen på söndag är det jympa och framåt kvällen ska Texas på sin första fotbollsträning med sitt "nya" lag på Ekhagen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0