Måndag

Vilken helg vi haft här hos oss. Vädret! Älskar värmen, solen, de klibbiga solkrämsindränkta kropparna, ljummet kaffe och chokladen som smälter bort så mycket! Och Texas är helt med på noterna. Vi har spenderat nästan all vår vakna tid utomhus sen i torsdags. Texas både premiärcyklade sin nya cykel och premiärbadade i Vättern i torsdags då vi var lediga. Fredagen jobbade jag, Texas var på fsk och även då blev det dopp i sjön med pedagogernas vakande ögon på sig. Sen kom systrarna Svensson med sina kids och vi lekte här utanför många timmar. 
 
.
Lördag till söndag sov vi i Kaxholmen. Älskar att vara där ute med människorna som betyder så mycket för oss. Jag mår så bra där (även om jag ibland får ett visst stresspåslag även där). Och vi sover som kungar nere i källaren på Aspängsvägen. 
.
Avslutade söndagen med fotbollsträning. Igpr passade jag på att gå en promenad på 40 min så att jag kom lagom tillbaka till deras små interna matcher och stafettlekar på slutet. Texas tycker det är kul och jag tycker det är toppen att han lär känna barn uppe på Ekhagen. 
.
Denna vecka är intensiv och kommer gå i fullt ös. Träning, jobb, simskola, tvätt osv... Efter familjefyset idag sprang jag först 1,5 km i behagligt 6.00 tempo. Sen tio 20 sek intervaller med 40 sek ståvila. De sista tre intervallerna snabbaste jag sprungit. 
.
Nu kvällsmat och serietittande innan sömn. ALLT precis som vanligt med andra ord! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0