Hej

Idag fyller syrran år, grattis! Vi har tyvärr inte hunnits ses men väl skickat hälsingar på sociala medier och sms. Grattis även till Anna & Pelle + storasyster Alicia som idag fick en ny familjemedlem. 
.
Efter jobbet imorgon kommer Texas förskola till Friskis och kör ett pass med mig, så kul! Hoppas de är taggade!! Därefter måste jag verkligen ta mig till VC och lämna nya prover. Det är två år sen jag kollade upp mina värden, jag mår bra men vem vet? Malin tycker mina ögon ser svullna ut. Jag håller verkligen med men är så van att se ut så här. Tänker att det är min lott i livet att ha dessa tunga ögonlock med en massa onödig hud. Och rynkorna, jisses. Åldern tar ut sin rätt. Har ingen åldersnoja men förstår ju att kroppen inte direkt blir yngre och fastare med åren....
.
Har en svacka med träningen, jag tränar och är igång men saknar utmaningar och driv. Vet inte, men det är något som gnager rejält. Måste klura ut vad?!? Känner mig sällan slutkörd efteråt samtidigt som jag under passet blir trött i musklerna. Hmmm?!? Och magen är svullen, spelar ingen roll hur jag än försöker "skala av", den forsätter vara bullig och ja, svullen. INGET EMOT STORA MAGAR med volang!!! Men tycker att min egen borde svara ngt bättre på timmarna jag tränar. 
Anonym
2017-05-19 @ 22:26:37
URL: http://teresealex.blogg.se

Samma här, har alltid varit så med magen för mig. Men efter Hollie så har magen fan varit i uppror och svullen typ jämt. Börjar bli lite bättre men ändå. Tycker man borde vänja sig liksom. Min grej nu är att jag försöker träna i sporttop och med speglar omkring för att bli så bekväm som möjligt och för att inte få en chock när bikinikroppen ska fram. Att dieta hårt är inte min grej och jag tycker inte det är värt det helt enkelt 🤷🏼‍♀️
Heja dig iaf, tycker verkligen du är grym och inspirerande! 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0