Som alltid

Precis som alltid går helgen fort. Nu är det snart måndag igen och en fullspäckad vecka väntar. Imorgon är det "stress-måndag". Bävar men vet att jag roddar runt det. På onsdag har Texas roligheter att se fram emot tillsammans med Hana. 
.
I fredags firade jag in helgen tillsammans med mina fyra barndomsvänner. De där fyra som alltid funnits där och som alltid (hoppas jag!) kommer finnas där. Anna C bjöd in på fransk afton med mycket gott att äta. Det blev sent (i mina mått mätt) och jag förstår att jag nog måste göra något åt detta med tid. När klockan slagit 21 går jag in i en sån dipp. Vill bara hem ovh fixa mig inför natten. Det är ju inte bra.. jag måste ju kunna vara utanför mitt hem och min säng senare än så?!? Well, innan jag gick in i någon slags trans så var allt så otroligt härligt och trevligt! Den värmen dessa kvinnor ger håller en varm länge! 
Texas var på sleepover hos bff's i Kaxholmen och levde livet! Snacka om att vi omges av vänner med hjärtan stora som berg. Texas skulle inte kunna ha en bättre "bonusfamilj"! 
.
Gårdagen gick i ett och vi avslutade det hela med Tacomys och godisfrossan med Emelie. Väldigt trevligt även denna kväll! Och idag har Texas varit på kalas hemma hos Eliott, och vilket kalas! Harry Potter kalas utan dess like, det var så välplanerat och bra! Texas har haft sin nya trollstav (alla barn fick varsin innan vi åkte hem) nära och olika trollformlar har kommit ur hand mun titt som tätt. Stort tack för inbjudan, ni familjen Andersson är även ni fantastiska! Som jag skrev, vi är lyckligt lottade! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0