Rutiner

En av våra rutiner (welcome to the Queen of rutiner) är våra kvällar. Lilla aktuellt vid 19.15, efter det lite tandborstning osv. In på Texas rum, jag börjar min rörlighetsträning/ stretching. Texas grejar runt med lite av varje. Han hoppar i säng, bläddrar i böcker eller tidningar. Jag försöker mig på graciösa rörelser (tycker inte jag blir speciellt mkt rörligare iof men det är skön grej). Vid åtta har Texas somnat, jag är klar med mitt. placerar mig i soffan med te och för stora mängder keso/ kvarg/ fröblandning (på riktigt, hur kan jag tycka det är SÅ gott och ha så svårt att alltid ta flera portioner?!?) och kollar serie eller dokumentär. Klockan tio somnar jag med någon podd ljudandes. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0