6 år

För 6 år sen hade Texas precis plockats ur min mage. Klockan 19.35. 2,6 kg lätt och 46 cm kort. Och helt underbar. Nu sitter jag här blödig och tårögd och kan knappt fatta att han fyller 6 år. Denna lilla pojk med så mycket fantasi, känslor och kärlek. Mitt allt! Mycket känslor på en och samma gång. Vilken helg vi haft, tack till alla inblandade på ett och annat sätt. Och tack för alla grattishälsningar och hurrarop! 
 .
Innan jag somnar här nu måste jag bara få ventilera. Jisses vad känslomässig jag är! Har gråtit och känt så mycket ikväll. Ville bara krama och hålla om Texas innan han somnade. Han gör mig hel och han får mig att hela tiden se det fina i livet. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0