Totalt kaos

Då detta är mina ord, mitt vardagsrum, skriver jag det jag vill skriva. Läs eller läs ej. Just nu är jag i huvudet ett fullt kaos. Det är beslut som ska fattas, samtal som ska ringas, planer som ska planeras och på jobbet presterar jag uppenbarligen dåligt då jag haft 7!!!! underkända elever på två veckor! Jag mår så hemskt över detta. Jag undrar vad jag gör för fel. Jag analyserar mig själv på lektionerna. Men nej, jag är ssom jag brukar. Visst att man då och då får elever underkända men aldrig tidigare på detta sätt. Och elever jag bedömt klara och färdiga. Suck. För första gången på alla år känner jag att jag inte vill gå till jobbet. Och det är pinsamt inför mina kollegor att få så här mkt underkända elever. Och mitt stresspåslag är högt. Och alla dessa måsten. Jag som brukar vara bra på att hantera situationer är just nu raka motsatsen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0