Tacksam

Har svårt att släppa det förra inlägget jag skrev ang min sjukdom då det verkligen berörde mig. Det har fått mig att tänka, omvärdera och se på mig själv med lite nya ögon. Jag har också gått chans att reflektera och bolla med nära och det gjorde gott! Så nu tull helgen istället. Den gick fort. För fort! Det var ju nyss fredag?!? Igår var vi på ALV med två glada och pigga barn. Vädret var perfekt, inte kallt inte varmt. Utan lagom. Väkdugt trevligt att få lära känna och umgås med syrrans pojkvän också. Texas älskade de två föreställningarna vi var på, en med Ronja och en med Bröderna Lejonhjärta. På vägen hem fick jag tips om Kalibers podd. Så många bra 30 minuters avsnitt som berör och är väl värdesatt lyssna på. 
.
Idag har först jag tränat inomhus sen var det Texas tur utomhus. I ösregn! Jag berömmer mig själv idag. Hur bra jag är på att få ihop allt. Livet liksom. Jag får psykbryt ibland, stresspåslag osv. Men bara jag andas och får ner pulsen så går det mesta väldigt bra och det känner jag stor tacksamhet för! 
.
.
.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0