Styrkebyrån

Tack tack tack Dr Mellberg som förklarar och ger mig npgot slags svar på det jag sen op hösten 2012, medicinering och kontroller undrat över men aldrig fått ett svar på. Eller svar har jag gått men aldrig ett svar jag riktigt kunnat acceptera och köpa. Min fråga till Styrkebyråns frågeavsnitt såg ut så här:
.
Idag lyssnade jag på avsnittet och framåt slutet tar de upp just problematiken och frågorna kring detta med sköldkörtel och levaxin. Och just dör precis innan de summerar är det just mina funderingar Dr Mellberg svarar på. Jag började faktiskt gråta här hemma i köket då jag för första gången sen mitt insjuknande fick ett svar jag liksom kan komma tillfreds med. Jag kommer aldrig börja skylla uteblivna resultat på sjukdomen, inte heller vikt osv. För självklart är det så mycket mer som spelar in där. Så som Kcal in/ kcal ut. Intensiteten i träningen. Livspusslet. And so on. Men jag kommer kanske någongång ändå tänka att jävla skitkörtel. Varför jag? Undra hur min kropp svarat på allt jag gör med och för den om jag varit "frisk"!
Lyssna om ni vill, finns där poddar finns. 
.
Vid ca 1:06 börjar de prata om just detta. Allt innan dess är även det väldigt lyssnarvärt. Och alla avsnitt innan detta med såklart! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0