Midsommarhelg

Har så mycket jag vill skriva men så bara tar det stopp. Har njutit av denna helg. Har spenderat den med människor som får mig att må bra. Vi åkte till Värnamo över midsommar. Det Lena nu går och kommer gå igenom gör ont i mig. Jag är så innerligt tacksam för vår vänskap, denna vänskap som hade sin start nere i Harplinge år 2000. En av de mest kloka och finaste på denna jord. Att samtala med henne är så fint. Hon inspirerar mig till att våga. Till att tro på mig själv. Våra barn har lekt så fint tillsammans och jag är glad för vårt dygn ihop. Jag ger just nu henne all min styrka och all min kraft! 
.
.
.
Att det imorgon är måndag gör mig stressad. Vardag och tider att passa. Måsten. Och att jag känner så gör mig nedstämd. För det är inte jag. Att må så här och känna så här inför vardagen spm annars är min räddning och trygga punkt. Men jag ska andas, påminna mig själv om att jag är bra. Att värdesätta de viktiga tingen istället för de mindre viktiga. 
.
Till alla er som är mina vänner, till er som bryr sig. Till er som är i vår närhet. Ni är mina lyckopiller. Ni är så värdefulla. Ta åt dig. Dessa ord är till dig! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0