Fredagsmys

Då tar vi lite "fredagsmys" ikväll, lyxar med extra mycket nötter och fröer på min keso/ kvargröra + massa melon! Älskar att vattenmelonerna är tillbaka i butik! Jag äter orimliga mängder! 
.
Har funnit en slags nykärlek till mina intervallpass på bandet. Det är så himla härligt när svetten rinner och benen jobbar på. Men såklart jag inte lägger styrkan åt sidan. Men jag har dragit ner till ett pass underkropp/ ett pass överkropp per vecka och resterande PW eller löpning. Springer hellre korta sträckor "snabbt" än långa. 1 mil är fortfarande avlägset. 
Min baksida med några lager filter. 
.
Just nu är vi i en fas där mycket händer, Texas tar efter andra barns språk och ovanor. Vi använder väldigt sällan "fula" ord här hemma så när han tar dem i sin mun blir jag ledsen. Jag inser att jag kan göra mycket, fostra honom och ge honom bra värderingar osv. Men han blir äldre och han tar till sig vad andra barn gör och säger. Och mycket av det kan jag inte påverka. Det är många timmar varje dag jag inte är tillsammans med honom. Varken ser eller vet vad han gör. Vi har världens bästa pedagoger på fsk och de är så snabba på att ta tag i dessa problem när de hör barnen säga eller göra sånt de ej ska göra. Och jag kan verkligen prata med dem om mina tankar och funderingar. Några av er har säkert inte alls detta "problem" och har svårt att känna igen det jag skriver i era egna barn. Så då kan ni kanske förstå att jag tycker det är lite jobbigt. Men han är suverän på att själv inse när han hst varit strulig eller jobbig på fsk. Han berättar och vi pratar igenom. Jag frågar ibland varför han blir sådär stimmig eller säger fula ord. Han brukar svara att han har svårt att styra sin kropp ibland. Han är alltid min nummer 1! 
 
Anonym
2017-07-15 @ 13:09:59

Du har lite kvar att jobba med din rygg. Fast det hjälper nog inte hur mkt du än träna. Tyvärr, saknas genetik!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0