Semesterlunk

Nu är semestern igång på riktigt för vår del. Dagarna somm varit har varit riktiga 10 poängare. Så härligt att få starta semestern så. Hejgen spenderades i Kaxholmen. I lördags var de vuxna iväg på bröllop och jag roddade kidsen (inte speciellt svårjobbat då de skötte sig, solen värmde och glassen smakade extra gott)! Igår regnade det men den årliga grillfesten blev ändå av och lika trivsamt som alltid! Mycket barn och nästintill lika många vuxna. God mat och gemenskap. Idag lös solen när vi vaknade men tji fick jag/ vi (som tänkte tjoho det blir vad) vindarna var kalla och solen värmde inte alls så som jag önskade. Det fick bli lekdejt i Folkets park med Elvira istället. 
.
.
.
.
Nu håller vi alla tummar och tår för lite värme här i Sverige va?!? Tror vi alla skulle behöva det! Allt blir ju så mycket enklare och roligare då... Vi har inte några planer för denna semester. Jag är nöjd med det men också lite stressad såklart. Till viss del är det ju såklart ekonomi som gör att jag får hålla igen och inte sväva iväg. Bara att ta oss från stan och bo någonstans 1-2 nätter gör ju mig några 1000 lappar fattigare och då blir ju inte resten av sommaren speciellt kul (men vill någon bjuda hem oss på gratis boende så hojta! Likaså om någon tänkt åka på utflykt och vi får olats i bil!) sen är jag också extremt hemmakär och älskar att vakna upp hemma på morgonen. P.s vi har faktiskt en utflykt påtänkt till våra utflyttade kompisar bara alla håller sig friska. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0