Söndag

Vi har haft en bra söndag. Bara vi 2. Vi sov länge, åt frukost och klädde oss för att gå ut. Kyliga vindar som fick tårarna att rinna. Texas på cykel och jag till fots. Ner till Oset, där kände vi på Vättern (och längtade till sommaren!) vi lekte lite och sen tog vi promenadstråket hemåt igen. 4K skrapade vi ihop, heja Texas! 
Resten av denna dag har vi hängt i soffan, jag fick jobba med lite hjärnspöken. Säga åt mig själv att det är bra så här. Livet måste få vara soffhäng en hel dag vissa dagar. Vi har pratat, skrattat massor och kollat på en drös olika filmer och serier på Netflix. Jag älskar den lille en miljon gånger runt jorden och tillbaka. Han är unik och jag vore trasig utan honom. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0