Kroppen

Sista dagen som 33 åring. Imorgon är det jag som vaknar upp som nybliven 34 åring. Förhoppningsvis starkare och friskare än någonsin. Tog bilder på mig själv imorse (mycket naken hud men har du ont av det får du blunda pga det är min blogg, min kropp). Tycker bilderna visar en annan kropp än den jag har. Dessa är tagna direkt på morgonen och jag har även hunnit göra nummer 2. Jag ser mig själv som mjukare. Låren och rumpan har en lååånnnggggg resa framför sig om de någonsin skulle få för sig att inta en fastare form. Vill så gärna säga att jag är kroppspositiv men nja en bit kvar har jag. Men jag kan ärligt skriva att jag iaf kommit en bra bit på vägen om jag ser tillbaka 1-2 år. Jag har en fungerande (ok, vissa smärtor här och där), stabil och stark kropp. Som burit på den finaste skatten. Han som jag redan nu längtar efter att vakna upp med imorgon. Våra timmar tillsammans är mitt ljus. Visst bråkar vi och jag blir ibland trött och arg. Men för det mesta har vi det bra. Han är den roligaste och mest fantasifulla lilla människa jag känner och jag är stolt varje dag över att vara hans mor. 
Bäst att ladda om nu, imorgon vankas det kalas och jag har gett mig på att baka olika kladdkakor . Något bör iaf bli ätbar! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0