Hej

Känner mig riktigt låg och har gjort så sen igår, måndagar har kommit att bli en stressig dag pga att jag nu ofta har prov till 16.15 på Trafikverket. Sen hem, parkera bil. Hämta T. Hoppa på buss och hinna till Friskis och fixa inför passet som börjar 17.00. Suck. Och jag som avskyr att vara sen... panikkänsla och tårarna är inte långt borta. Och så där ser det ut ca 5 måndagar framöver... Tyvärr känner jag av att mitt låga jag börjar gå ut över eleverna. Och det är verkligen INTE okej. Men jag är bara trött, känner att jag tappat stinget. Känner mig väldigt opåläst vad gäller teorin kring bilkörning. När elever frågar kan jag ibland inte ge dem ett konkret svar pga att jag inte vet. Och jag liksom orkar inte bry mig. Tex idag, dessa stoppsträckor och vikter. Jag kunde inte, fick be kollegan förklara och kände mig hopplös. Okunning och dålig på det jag gör. Jobbet upptar så mycket av mina tankar, min oro kretsar mkt kring jobbet. Jag mår dåligt över att behöva ta upp vissa saker pga att det blir så himla personligt då vi är så få på arbetsplatsen. Jag önskar ibland att jag bara var en i mängden. Jag är mer och mer tillfreds med tanken att plugga. Tror jag kan visualisera och se mig på en arbetsplats om några år där jag gör nytta och kan hjälpa. Men att våga, där är jag inte så jävla tuff... 
.
Något som jag iaf mår bra av är att förbereda inför mitt lilla kalas på lördag. Det blir inget stort pådrag utan mest kaffe och kaka och bästa av allt, få prata om ditten och datten med mina nära & kära. LÄNGTAR! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0