Födelsedag

Tänkte börja med att tacka alla för uppvaktningen på min födelsedag i lördags. Det blev verkligen en fantastisk dag. Hela förmiddagen spenderade jag och Texas tillsammans, bakade de sista kladdkakorna. Dukade och städade undan. Sen var det fullt hus från 15 fram till sent. Syrran blev kvar och vi avslutade kvällen med pizza och mello. Vaknade i söndags varm i hjärtat. SÅ TACKSAM för er alla! Er vänskap, närhet och hjälpsamhet betyder! 
Lite av det jag hade bakat och bjöd mina gäster på. 
.
Texas trillade ur sängen natten till lördagen och var så ledsen. Inte förrän på morgonen förstod jag varför. Stackars liten hade slagit i örat rejält i kanten på byrån. Inte konstigt att han var så förtvivlat ledsen. 
.
Och idag är det Alla hjärtans dag. Texas fick ett stort chokladhjärta imorse. Och vi har självklart kramats mycket. Alla dagar är hjärtedagar tycker vi! Veckan rullar annars på, jag dras med mina funderingar och tankar. Denna oro är inget som bara går över från en dag till en annan. Att jag sen väljer att inte skriva eller prata om det varje dag gör inte att jag inte funderar och ältar med mig själv. Göra si? Göra så? Och så om och om igen. 
.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0