Ännu en helg

Strax är denna helg slut för min del. Full rulle, lördagen började med discoträning tillsammans med bff Martina! Så kul att hon hängde med till Friskis. Vi körde lite KB marklyft, hopp och höftlyft i Smithen. Martina avslutade med löpning och jag en liten final med 9 burpees 1 KB sving, 8 burpees 2 KB sving osv.. ja ni fattar. varken låter eller verkar jobbigt men jo. Det var lite pulshöjande. Efter detta fika på stan med Tessan. En fin och mysig stund!  Sen på e.m drog vi till Kax på sleepover. Alltid lika mysigt! Och idag har det vart kalasfirande för Tuva. 
Detta var tidigare i veckan. Blev så taggad av Martina och hennes väg till tyngre lyft. Har varit så försiktig med att lyfta tungt efter att jag pajade ryggen i somras just pga tyngre luft. Började med 10 * 3 på 60 kg, sen 10 * 3 på 70 kg och sen 3 * 3 på 80 kg. Kände hur tekniken svajade och valde att stanna där. Men ingen smärta vare sig då eller efterföljande dagar. 
.
 
.
.
Oh så sugen på lite till keso med kanel så det får det bli! Sen sova, spännande vecka väntar då min lilla juvel ju fyller 6 år på söndag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0