Söndag

Hej, hoppas ni alla haft en fin helg!?! Jag och systrarna hade en så himla trevlig kväll tillsammans igår. I julklapp (gäller att spara de goda klapparna länge) fick de hemlagad middag och efterrätt av mig. De skulle stå för snacks och dricka. Bra deal! Jag bjöd på vegolasange med grönsaker, linser, färska plattor och mängder av ost. Kan vara en av de bättre måltiderna jag lagat! Vi åt, spelade spel och snaskade godis fram till midnatt. Så bra kväll! Barnen var på landet och tältade med morfar (mormor sov kvar inne). De var mycket nöjda! 
.
På tal om barn, Texas har det jobbigt. Det är svårt för mig att sätta ord på hur han mår. För han mår bra, han är glad och nöjd. Men han mår också mindre bra. Han blir ledsen, har jobbiga tankar och känslor kring saker och ting.. Nedstämd och trött. Att veta hur man ska hantera och möta honom är svårt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0