Texas mage

Texas har nu vaknat med magont runt 5 på morgonen i en veckas tid. Han gråter och klagar på magsmärta, ni kan ju själva tänka er hur morgonenkpnns då.. man är ju inte jätte pigg vid dem tiden och så ett gråtande barn med magont. Ofta går han på toa och bajsar (igår tre ggr) men det onda kvarstår. Efter sådär 30 min och vissa morgnar en liten liten macka lättar det av. Idag kom det upp slem, inget som ens liknar spy eller magsjuka utan typ tjockare spott. Såklart är han livrädd att det ska vara just spy som kommer upp. 
Vad ska jag göra? Det känns jobbigt att det är varje morgon. För så kan vi (väl?) inte hålla på? 
Jag har googlat. Förstoppning, pungkulor i kläm, blindtarm, allergi (mjölk?) osv. Jag tror det kan vara hunger men Texas kan såklart inte sätta finger på vad det är. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0