Sjukstuga dag 4 1/2

Nu håller vi tummarna att denna sjukstuga är inne på sista dagen. I söndags ropade jag hej och laddade för full arbetsvecka och massa träning och timmar i solen. Men tji fick jag, natten mellan sön- mån vaknade Texas med magont och spydde igen. Suck. Vi svor båda två åt skiten. Sen somnade vi runt 04 på morgonen och sov då fram till 10. Jag roddade med elever, bokade av bokade om osv. Med hjälp av Carina löste vi en uppkörning idag. Sen somnade jag och sov till och från i 5!!!! timmar. Texas blev piggare och piggare. Drack cola, åt salta chips och lite vitT bröd. Jag drogs med en fruktansvärd huvudvärk hela tiden. Vi petade i oss lite kvällsmat och sa godnatt till världen vid 20 igår kväll. Vi har sovit utan uppvak (inte ens kissat) fram till 06.30 idag. Så mycket sömn för min del det senaste dygnet. Känner mig konstig, känner såklart efter om det är spysjuka eller om det bara är kroppen som är helt ur fas?!? Nu tänker vi bara uppåt/ framåt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0