Söndag

Vaknade precis nu. Texas tittar på Narnia, en av filmerna visades på tv igår och han tyckte den var spännande. Tur att det finns en på Netflix han nu kunde kolla på. 
Vi kom hem igår efter tre dagar i Gbg. Ingen träning sen onsdag men däremot över 10.000 steg varje dag. Tappra lilla T, har jag gått 12.000 har ju T gått dubbelt så långt. Så på dessa dagar har vi samlat ihop över 32.000 steg!!!  Och inte klagat mer än någon enstaka gång. Han har varit så duktig och jag har berömt honom många gånger! 
Tyvärr verkar det onda i min nacke inte ge med sig. Det gör verkligen ont och med tanke på det är det kanske tur i oturen att träningen legat på is. Har inte haft dåligt samvete men lite abstinens över att inte svettas. Har ätit massa gott och bara levt livet. Idag måste vi iaf till Friskis då jag har jympan. Och jag ska känna lite på kroppen, tänker underkropp och det kanske nacken mäktar med?!?
Så strax uppstigning och frukost. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0