19.15

Vi åt frukost till kvällsmat (alltså gröt och smoothie) och la oss sen i sängen kl 19.15. Tittade på massa foton från Texas bäbistid och sen somnade han. Jag ska sätta på senaste avsnittet av Mordpodden och somna. Kroppen är så trött. 
.
Fick till ett bra pass på Friskis + snabb pw (2K på 15 min) på bandet efteråt. Älskar Texas för hans trygghet och lugn att sitta i filmhörnan när jag tränar. Hade inte det funkat hade träningen inte funkat alls. 1,5 timme kunde jag hålla på idag. Efteråt duschade och bastade vi. Underbara unge som älskar att basta, han sitter Ivar undertiden jag torkar och klär mig. När vi kom hem placerade vi oss i soffan och gjorde sen inte ett knop. 
Låt veckan gå fort, på onsdag blir det "kvinnomys" här hos oss med tjejgänget och sen tidigt på torsdag drar jag, martina plus kidsen till Göteborg! 
Amanda Jona [SPONTAN]
2016-11-07 @ 01:40:02
URL: http://spontan.blogg.se

Lät som en riktigt mysig kväll :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0