Skador

Jag är inte bra på att hantera det här med smärta i kroppen. För det första: är inte den som gnäller och klagar utan biter igen och spyr inte ut åt alla hur kroppen känns. För det andra: mitt humör påverkas markant. För det tredje: jag mår psykiskt illa i huvudet. För det fjärde: jag avskyr att inte kunna använda/ vrida/ böja min kropp så som den är till för att användas. Summering: jag är just nu ingen rolig människa. Mest negativ och ledsen. Måste hålla ihop mig själv under jobbtid och försöka att inte tänka på kroppen och träningen... Hmm, lättare sagt än gjort. Tyvärr. På fredag ska jag till sjukgymnast iaf. Tills dess avundas jag ALLA som kan träna och svettas. Det sticker i ögonen på mig att se svettiga ansikten och tunga skivstänger.
.
Mvh nedstämd jag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0