Samtalet

När telefonen ringer och man svarar och hör "Hej mamma". Hej mitt älskade lilla gryn. När han med glädje och lycka i rösten berättar hur första gången på simlekskolan gått. 100 % jätte kul! Hur han stolt berättar att han hamnade med huvudet under vattnet men blev inte ens ledsen. Hur han berättar att han har en "fröken". Hur han har bubblat med vatten, doppaT hakan och hoppat från kanten. Att han är i den "gröna gruppen". Jag är SÅ stolt! Över min son, min lilla grabb. Och otroligt tacksam över att ha en mamma & pappa som hjälper mig och Texas att få till vardagen när det ibland behövs. Att ha en mamma som pysslar, bakar, skjutsar, leker hemlig agent och krälar i hagar, nattar och ger trygghet. Och en pappa som är den absolut bästa förebild Texas någonsin kan ha. Så tack tack tack! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0