Nyår på landet

Idag tog jag beslutet att "fira" nyår på landet. Bryta traditionen att vara med bff's i Kaxholmen. Jag känner mig fortfarande inte helt hundra med beslutet men samtidigt känner jag mig lugn. En helt vanlig kväll i soffan tillsammans med Texas (och eventuellt Amanda & Elvira). Äta något annat än sallad, ska kolla med T vad han är sugen på. Kanske (eller såklart ja!) lite glass med grädde och tomtebloss. Kalla mig tråkig, jag är beredd att hålla med. Men nu var jag tvungen att ta ett beslut och gå på magkänsla. Och den bestämde detta. Vi åker till Kaxholmen på torsdag istället och umgås plus lite firande av Bonnie som fyller 6 år på fredag. 
.
Åkte till Friskis, gick 6K på bandet. Försökte mig på lite benträning men kroppen sa nej. Är inte helt på topp helt enkelt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0