Helg

Tacksam! Tack för denna helg. Mycket värme och umgänge med fina vänner. Sleepover hos bff's i Kaxholmen igår till idag. Vi har inte setts sen utflykten till Gbg. Det var verkligen så kul att se kidsen leka loss! Julklappsbyte och ännu lyckligare små! Texas fick en legobyggsats, ritpapper och tatueringar. Väldigt lyckat! Och jag och Martina njöt av god mat och sen sånt där osocialt soffhäng där tystnaden och slötittandet på tv är lika bekvämt som att gå naken efter duschen. 
.
Idag fick jag till ett bra pass på Friskis efter jympan. Det var något jag behövde då jag är lite mentalt inne i en svacka som jag inte kan sätta ord på.. Sen efter lunch tog vi bussen till familjen Andersson på söder. Barnen lekte, vi samtalade och det bjöds på 3:e advent fika. 10 poängste till helg! 
.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0