Boktips och önskelista

Boktips mottages med glädje! Deckare, kriminalare, verklighetsbaserat osv. Undra vad det är i mig som dras till det "onda"? 
.
Texas pratar inget om sin önskelista vilket är skönt, frågar någon så svarar han. Blått lasersvärd, actiongubbar, kalsonger (och sen asgarv), Star Wars och Harry Potter bok. Han pratar om vad han ska ge mig, en Moccamaster. Varje gång vi går från bussen till Friskis Hva går vi förbi Home butiken. I deras skyltfönster står olika modeller i olika färger. Vi ska alltid stanna och han vill alltid höra med mig vilken färg jag vill ha. Han ska ta sina sparade pengar och köpa en (med hjälp av mormor & morfar som han så gulligt säger). Han brukar fråga vad den kostar, mycket svarar jag. Det är lungt, jag har pengar i min sparbössa svarar han. Jag tycker det är så fint av honom att ens tänka så där. Gullis! (P.s jag blir INTE besviken om det ej dyker upp en kaffemaskin på jul!!) ;) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0