Trött och gamla minnen

Min fantastiske lille son somnade vid 17 i sin säng. Han är trött, det är jag också. Den här semestern är efterlängtad. Vi behöver få vakna utan en klocka som ringer. Få lulla runt i bara underkläderna i många timmar. Pyssla i lugn och ro. Leka. Äta frukost klockan 11.. Ja, ni hänger med!?? 

När Texas kom springandes på gården trodde jag först han hade ramlat och slagit sig. Men nej, han och polaren Samuel hade visst "bara" utövat sina konstnärliga talanger på varandra. 
.

Har börjat sortera och rensa bland alla gamla kort som ligger i olika backar på landet. Ikväll dök detta upp. Tycker det är fint. Jag är på väg mot min första skolavslutning, har tagit fram mitt fina smycke att hänga runt halsen. Mormor & morfar har kommit för att ta hand om de andra tre så mamma (och kanske även pappa) kan åka med mig till kyrkan. Jisses vad glad jag är som har så mycket fina minnen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0