Hotellfrukosten ligger och jäser

Jag har precis nu i skrivande stund ätit 3 tallrikar!!!!!! hotellfrukost. Jag har nästan ätit 1/4 av min egen kroppsvikt. Varför? Varför har jag så svårt att motstå frestelsen när det står framför mig? Godis, kakor och chips har jag inga svårigheter att avstå, men mat. Oh lord! Jag har ingen hejd... Äggröra (med litervis grädde i troligtvis), kalkon, mycket brie, sill, keso, ost, tonfiskröra och kaffe. 
.
Vid 9 drar dagens första seminarium igång, 3 timmar långt. Sen lite lunch och ännu en föreläsning innan bilen rullar hemåt vid 15- tiden. 
.
Igår var jag och lyssnade på Pär Johansson. Det är han som grundade Glada Hudik teatern -96. Det var tårar blandat med skratt. Mycket känslor och otroligt mycket verklighet. Han arbetar fortfarande kvar inom kommunen med de utvecklingsstörda. Och ser hela tiden möjligheter. Han talade mycket om fördomar och hur vi människor fungerar. Väldigt inspirerande, får ni någonsin chansen att lyssna på honom gör det! 
.

Happy friday! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0