Bröllopsyra

Denna helg har varit helt fantastisk. Minstingen till syster har äntligen blivit Fru Youngstead. Och vi andra systrar fick en härlig svåger på köpet! 
Bröllopet var så fint, prästen var en rolig man som satte sin egen prägel på vigseln, regnet öste ner och det betyder tur. Folket var glatt och maten var suverän. Jag och Amanda fick iväg kidsen till respektive barnvakt och festade (jag utan alkohol) fram till sent på natten. Imorse när jag vaknade kände jag mig ändå bakis. Full på mat. Mat i mängder. Lycklig långt in i hjärtat efter denna helg. Kära lilla syster! Det finns så mycket att skriva, så mycket minnen. Men just nu får ni hålla till godo med denna lilla summering. 
Texas fick sova hos våra helt underbara vänner i Kaxholmen. Tänker ofta på det där, vilken tur vi har han och jag som har alla fantastiska människor kring oss. Vad vore livet utan dem? Martina, du och dina nära är oss så kära! 
.
.

.

.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0