musiken

Om kvällarna när Texas ska somna (som just nu är sällan innan 20.30, suck!) lyssnar vi för det mesta på Sigur Ros. Ett band jag verkligen hoppas få se live, kanske tillsammans med Texas, någon gång under mitt liv. Risken är väl att de hinner splittras innan jag får tillfälle. När mini låg i magen somnade vi ofta till Sigur Ros eller Radiohead. Även lite John Frusciante då och då. Om John friar kommer jag säga ja.
 
Jag kommer nog dock förbli ogift.
 
Musiken
malin
2014-02-03 @ 21:19:05

att du ens tänker på dig själv, din träning och din kosthållning i termer som ortorexi gör att du kanske borde lyfta ämnet med ngn professionell, du är för smart Jossan för att krångla till ditt och T´s liv med sådant elände. Älskar dig på mitt sätt men vill ha dig hel både i kropp och knopp.

Anna
2014-02-03 @ 21:32:53

Håller med Malin!! Du och lillen förtjänar det bästa. Dags att ge dej själv en ärlig chans nu?! Jag hejar på dej!! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0