Vad händer?

Har så mycket tankar kring min träning och mat så ni anar inte. Eller vissa av er gör nog. Jag förstår inte varför det inte händer något med min kropp?!? Så som jag håller på. Har sagt det förr, en förändring behövs. Men vilken? Försöker lyfta tyngre, lägga på mer vikter i smithen osv, intervall på bandet osv. Tyvärr har jag varit tvungen att lägga träningen lite på hyllan hela julledigheten då barnpassningen på Friskis har stängt, 

Hjälp mig gärna, ge mig tips. Gäddhänget hänger, låten dallrar och magen blir aldrig fast. Suck! 

(Trött på mitt eget tjat, och fruktansvärt trött på synen på mig själv stundtals. Har så svårt att inte jämnföra mig med alla jag ser på sociala medier. ) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0