onsdag

Nu skriver jag lite igen dårå.
Dagarna springer ju iväg?!? Klockan ringer halv sex, upp och äta frulle. Väcka bönan, till dagis, till jobbet. Jobba, fika, jobba, äta lunch, jobba. Hämta bönan. Träffa vänner för lek, sen laga middag. Sen lägga bönan och ja sen däckar jag. KUL LIV JAG HAR. Fast ja, det har jag. Bara att det ibland är lite för mycket måsten. Den här perfekta ytan jag hela tiden spacklar på mig. Under där finns en tjej, en mamma, som inte alltid är så jädrans perfekt. Mår skit över mina 4 kg i viktuppgång. Och ja, jag vet precis vad de där kilorna beror på. Nada motione och mycket livsnjuteri. Sen en lite motgång på jobbet. Liten alltså. Men ack så mycket det tär ändå.
.
Nästa vecka är det midsommar och då blir det fest igen. Så skönt att bara vara jag ibland alltså. :)
Elin
2012-06-13 @ 22:10:54
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Fina Jossan, ska mejla dig...i helgen. Lite mycket här också, jag är helt slut. Pussar Elin

jullan
2012-07-03 @ 12:37:29

SKÄRPNING Jossan. Jag läser ju typ bara din blogg. Skriv nååååågot

Elin
2012-07-13 @ 07:52:59
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Ååååh men skriv nåt nuraaaaaaaa!!!:);)

Puss på er, hoppas ni njuter av sommaren.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0