tidig morgon

Redan vaken, har sovit ganska dåligt inatt och tänkte att det är väl lika bra att stiga upp då. Eller stiga upp och stiga upp, jag ligger ju fortfarande i sängen. Väntar på min tvättid, sen fika med E någonstans, en sväng förbi Myrorna, jobbet och sen blir det att börja så smått att packa och ha sig här hemma.

Jag är väl inte så mycket för idrottskillar egentligen, men det här lilla lammköttet är faktiskt rätt hett! På tal om inget alls....
Johannaty
2011-01-29 @ 20:59:52
URL: http://johannaty.blogg.se/

Jag la ut min favorit idrotts -lammkött - kille idag också :) Okej men jag borde väl inte ta det lungt? om bebis vill ut alltså :) Min bebis ska ju ut nu:) egentligen om tre veckor men man behöver inte alltid vara punktlig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0