bäbis mage v.38

Min bäbis mage i v. 38.



Mamma har nästan lite svårt att tro att det gömmer sig en liten bäbbe där inne. Jag kan ju fortfarande nå mina tår liksom :)

Men han finns, jag lovar. Igår kväll var det full rulle och jag hade otroligt ont neråt rumpan och trodde lite i smyg att det äntligen var på g. Men sen somnar han.... Nu är det igång igen, men tror ändå inte det är några värkar utan mest bara en påminnelse om att det snart är dags. Bara inte riktigt ännu.

Min gårdag var helt suverän. Först var jag och syrran hos familjen Hjort och blev bortskämda med fika och massa ärvegods. Och barn mys såklart.

Sen veckans höjdpunkt; träffa Emma och Tommys helt bedårande lilla (hon är verkligen jätte liten) dotter Tuva. Och jag fick träna lite på att hålla bäbis. ♥

Förhoppningsvis dröjer det inte länge innan jag får hålla och mysa igen.

Idag är jag bara hemma, tvättar och försöker fördriva tiden.

Kina
2011-02-28 @ 10:51:56

Har du fortfarande kvar din fot-fobi? Minns från gymnasiet att vi pratade om den och att vi just bubblade om hur det skulle gå på en förlossning (varför vi använde just det scenariot vet jag inte, kändes ju ganska avlägset då...) Har du med dig goa strumpor till Texas? Annars kanske han ärver din fobi.. ;-)

Varmt lycka till vännen!!

Julia
2011-02-28 @ 11:43:00

jossan började gråta en gång när jag nuddade hennes fot med min.

btw, vad fin du är jossan! helt underbar:):).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0