att ej kunna slappna av

När väl Texas tar en sovmorgon är det jag som inte kan slappna av. Ligger och tänker på vad jag ska ha på mig, saker jag inte får glömma att ta med, vad Texas ska ha på sig osv. Har även drömt så konstigt inatt att jag känner mig helt tömd på energi. Så nu sitter jag här i mörkret och slurpar kaffe och tänker ännu mer. Jag kan ju inte komma naken, så något måste jag ju hitta på.
.
Tänkte åka ner en snabbis på stan vid tio tiden och köpa tunna strumpbyxor iaf. De jag har hemma känns lite väl robusta för ett nyårsfirande. Och just ja, en tunnt svart skärp.
Elin
2011-12-31 @ 18:11:00
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kikar in lite snabbt, hoppas att du hittade något att dra på dig nu då:)

Vill mest önska dig och Texas en riktigt härlig nyårskväll och den bästa starten för 2012. All lycka till er, jag hoppas också att vi ses irl året som kommer. Det ska väl inte va så svårt att kirra.

Massa nyårskramar! Elin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0