lite recept tack!

Min lilleman vaknar ju givetvis runt fem-sex på morgonen och vill ha mat. Sen är vi vakna ett tag, ligger och myser och sjunger i sängen för att sen somna om igen. Men jag som vart bortskämd med sovmorgon fram mot nio- halv tio tiden tycker att herrns nya tider känns sisådär kul.
.
Hade en väldigt trevlig förmiddag med flickorna och barnen. Vi åt så vi storknade och det finns fortfarande ett lass plättar kvar. Så det får bli fin frulle imorgon också. Innan simmet. Imorgon står det dykning på schemat om jag hänger med korrekt. Det borde inte bli några större problem med Texas då han inte tycker det är så obehagligt att få vatten i ansiktet. Men man vet ju aldrig. Återstår att se helt enkelt.
.

Så här ser Texas ut när han drar runt på stan och charmar töser.
Lilla guldklimp.
.
Jag vill ha tips på bakverk (och maträtter) al'a LCHF.
Gärna sådana dära som är smidiga att slänga ihop mellan blöjbyterna och lekar.


saralovisa
2011-08-31 @ 21:40:52
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Stek bacon, kyckling och svamp i smör, salta peppra. Slå över lite grädde och kantarellfond och låt puttra.

Servera sen till exempelvis omelett och sallad.

Unna dig gärna ett syrligt tärnat höstäpple till!

Det är fantastiskt gott!

saralovisa
2011-09-05 @ 19:55:04
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Vart kommer Texas fantastiska mössa ifrån? Finns den att köpa någonstans elle rhar du gjort den?=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0