Nerd

Jag drömde fan om riddare inatt. Om de där vi såg igår. James Franco och Henry Cavill. Ohhh herregud. Sådana drömmar har jag gärna mer av. Med hetsate karlarna på vår jord.

Så, back to real life. Jag tänker, tänker och tänker. Stockholm eller Göteborg? Igår hade jag typ bestämt mig för Gbg. Men idag blir jag sådär tveksam igen. Tänk om jag inte kommer ha någonstans att bo? Vd fan gör jag då? Sover utomhus? Men J har lovat att stanna kvar om jag kommer ner. Men samtidigt har ju hon sitt eget liv att tänka på. Och i Sthlm har jag ju allt. Lgh, cykel, min säng, min bästa P och allt annat. Men Sthlm suger ju lite trökigt. Efter att bott där i 7 år kanske jag ska våga kasta mig ut. Jag vågade ju flytta hit. Då borde jag ju våga flytta till Gbg.

I'm a nerd.


Later!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0