fina tjejer

Nu ska jag byta till rätt outfit. Gött att kunna förskumpa i myskläder till klockan nu.

 

Mina tjejer är så fina. Detta är det bästa. Vi ska ut i natten. I kylan. Till Hisingen. Vet ej hur det stavas. Men det skiter väl vi i.

 

Syrran 2, knip igen 3 timmar till. Du kommer få ett 2010 kid.

 

Elin
2014-02-24 @ 16:27:18
URL: http://elinsrader.blogg.se

Oj fråga mig inte hur jag hamna här på detta gamla inlägget hihi kom åt nån knapp. Var bara tvungen att kommentera här för jäklar vad Texas är lik dig när man ser denna bilden, riktiga kopior verkligen:)kram Elin, hoppas ni fått en fin start på veckan. Oj ju ser jag den här bloggen skriver du ju inte ens på längre så detta kanske du aldrig ens läser;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0