Semester

Semester innebär bortglömd blogg (verkar det som?) Vi har några dagar kvar att njuta av, att vakna utan en klocka som ringer på morgonen. Vi hsr den senaste veckan hunnit med tåg/ bussresa till våra utflyttade vänner i Karlskoga. Barnen har badat i pool, hoppat i studsmatta, cyklat, varit skitiga, varit glada, varit ledsna, ätit mycket mat och sovit gott. Allt i sin ordning med andra ord. Jag och Anna har pratat om livet, nuet och framtiden. Lilla nya stjärnskottet Sixten var mest i Annas famn eller i sjal men lite höll jag honom eller klappade hans lilla huvud, så liten! 
.
Texas har det jobbigt med magen och även rädsla att spy. Igår pratade jag en lång stund med en sköterska på vc, hon gav mig många verktyg att ta till nu till en början. Vi köpte även Klyx och försökte lösa upp en eventuell förstoppning i tarmen. Men att föra in pipetten i Texas rumpa igår gick sådär, han tyckte såklart det kändes väldigt obehagligt. Hoppas på en början till förbättring nu när vi börjar tänka på maten och vätskan. 
.
.
.
Nu känns det som att flytten närmar sig. Och 100 saker som borde fixas. Tar tacksamt emot hjälp att tex putsa fönster framöver... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0