Trött

Jag är trött. Har ont i nacke, bakhuvud och upp under öronen. Tjock inne i halsen. Säkert sjuk men tilllåter inte mig själv att känna efter. Idag grät jag. Massor. Allt som varit eskalerade efter det att jag upptäckte skador på golvet efter att Erikshjälpen varit och hämtat soffan i gamla lgh. Jag var själv inte på plats. Och visste alltså inte att skadan skett. 
De säger att de inte såg/ märkte att detta hände?!? Min fantastiska pappa ska försöka hjälpa mig imorgon att få tag i rätt person att tala med. Jag har landat i tanken att jag kanske måste betala för byte av golv men jag tycker såklart det känns så jobbigt då jag själv inte orsakat detta. 
.
Det som sen gjorde mig glad och rörd var denna fantastiska och efterlängtade inflyttningspresent: 
TACK vänner. Det värmer mitt hjärta gott! Längtar till första koppen imorgon bitti! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0