Söndag

Utan wi-fi tills vi flyttar in i nya lyan. Och när det kan tänkas bli vet man aldrig?!? Men förhoppningsvis nästa helg. Fredag eller lördag. Den som vill bära är välkomen att hjälpa till. Den som är sugen på att städa är välkomen att hjälpa till (gamla lyan ska ju flyttstädas så fort den blir tom). 
.
Är på jakt efter soffa. Mindre modell, ljus. Håll gärna ögon öppna. Ej en "bullig" modell utan mer åt det nätta hållet. Men såklart barnvänlig och skön för mysigt soff-häng. Ska också köpa bord+ stolar till matdelen. Men jag tror jag hittat bra grejer på Ikea. Stolarna är helt rätt, bordet inte riktigt det jag tänkte från början. Men jag vill så gärna att man ska kunna sitta många kring bordet och då är ett bord som går att dra ut perfekt. Så jag fick lämna det runda och istället satsa på ett avlångt. Har också lite begränsad yta så det finns inte överdrivet mycket att välja på. Pappa guidar mig rätt. 
.
Texas var superduktig på kvällens fotbollsträning. De har så kul ihop i laget och tränarna är toppen. Den 24/9 har de sin första kompismatch mot ett lag från Bankeryd. Texas har bjudit med mormor & morfar att komma och kolla. Han ska ringa moster E också. Lilla gullet. Nu blir det te och slö titt på tv, vare sig AppleTv el paddan funkar ju nu... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0