Magont

Imorse var det en jobbig morgon pga Texas mage. Han hade så ont och satt länge på toa utan att det kom något. Då blir han rädd, tror han ska spy och jag är som på nålar. Sen höll vi på sådär ett bra tag. Tre gånger satt han långe på toa och för varje gång blev det lättare och lättare för bajset att ta sig ut. Konsistensen och färgen ändras hela tiden. Jag förstår att det inte funkar att det fortsätter så här. Har såklart googlat ang förstoppning och problematik med avföring. Vi har använt Lactolys i omgångar ich visst det hjälper till viss del men något är det som inte helt står rätt till?!? Tror jag ska ringa vc och be att få komma med T så kan de kanske ta prov för att utesluta känslighet mot tex mjölkprotein och gluten.. 
.
Om vi bortser från detta med magen och tårarna/ rädslan att kräkas njuter vi till fullo av lediga dagar. Igår avslutade vi en fin dag med badhuset i tre timmar. Texas blir mer och mer modig med att vara i vatten och jag blir så stolt! 
.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0