Aj

Har haft en molande värk nere vid vänstra sidan om ländryggen sen igår. Kände inte av den på träningen idag så lyfte mina lyft och gick mina utfallssteg med skivstång. Sen har jag fixat och donat. Bästa Martina lånade ut deras ena bil till mig så jag har kört en vända till sortergården ocj imorgon tar vi en vända till Erikshjälpen. (Börjar kännas att det är på riktigt nu, flytt om 1 månad!!!). Värken tilltog framåt kvällen, körde lite böj och töj men nu bara small det till. Kunde nyss inte ens lyfta vänster ben och ta av mig byxan, gjorde isande ont. Har gjort några stretch för höftböjaren och det kändes då precis bättre. Nu ligger jag ner och det riktigt pulserar och värker konstant. Så aj. 
.
.
Dagen efter, dagens sanning: http://www.tobiassaarela.com/2016/12/04/varför-du-aldrig-ska-stretcha-ländryggen-34399453
.
Detta vet jag ju så väl men tycker jag verkligen har försökt tänka mycket på detta sen senast jag hade ont, förra året. Det är ngt bättre nu men ej helt ok. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0