Intervall

Ska alldeles strax somna. Ja ni vet, uppstigning 05.45 imorgon. Och mina sömntimmar är så viktiga för mig. Utan dem blir jag en betydligt sämre version av mig själv. 
.
Har idag sprungit intervaller på löpbandet. Gjorde detsamma förra måndagen. Utan att få ont, eller utan att få mer känningar än jag redan har i foten. Så jag tänker att det får bära eller brista. Warm up på tempo 10 i fem minuter. Sen de första fem intervallerna (30 sek spring, 30 sek ståvila) på tempo 15,5 på lutning 2. Sen ökar jag tempo de kommande fem intervallerna. Så de sista två soringer jag på tempo 17 men då lutning 0. Sen avslutar jag med att gå på lutning 12 i 2-3 min på tempo 6. Så kul är det! Och jag hoppas foten håller. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0