Lördag

Nu vaknade vi precis här. Har sovit sådärskis  pga barn som knuffar en ur sängen. Ja, vi sammsover och jag har ingen plan på att sluta så jag får helt enkelt skylla mig själv antar jag. 
Texas har redan dragit igång sin spellista på youtube med Marcus & Martinus. Han lyssnar på dessa grabbar om och om igen. 
.
Idag blir det morgonfys på Friskis och efter det har vi inga planerade planer än så länge. Imorgon har vi ett biobesök inplanerat. Det är Barnens biodag så halva priset på biljetterna. Bra deal! Vi ska gå på förhandsvisning av filmen Siv sover vilse. Texas fick vara med och välja film och han tycker denna verkar "mystisk". 
Godmorgon på er här från sängen, nu blir det grötfrukost! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0