Kväll

Vi ligger i sängen, har precis läst för Texas. Han borde somna snart. Jag har tvätt nere i tvättstugan att ta hand om innan jag placerar runpan i soffan och kikar ett avsnitt The Fall innan det även är dags för mig att somna. Gäller att ladda ordentligt inför höstlovsveckan på jobbet. Vi har ett fullspäckat schema, jag håller i kurs onsdag e.m + fredag f.m. 
.
Idag efter jympan lät jag min överkropp jobba på gymet. Som ni vet älskar jag träning och svett. Men tycker det är så himla trist att det vare sig syns eller känns något i och utanpå kroppen. Jag vet att en PT vore på sin plats men ändå tar jag aldrig tag i det. Blir trött på mig själv, jag gör ju faktiskt mig själv en otjänst... ni får gärna peppa mig.. Och jag måste verkligen sätta upp ett mål.. 
.
(nu sover han)
.
Tack E för jeansen, Texas är väldigt nöjd! 
.
.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jossan

- och en dammråtta här och där

RSS 2.0